К сожалению, ваша версия браузера устарела и сайт может содержать ошибки.

Пожалуйста установите последнюю версию одного из следующих браузеров:

Назад

Дүкеннің қызметтері Леруа Мерлен Алматы

Корпоративтік клиенттерге

Леруа Мерлен кәсіби және корпоративтік клиенттерге арналған арнайы сатып алу шарттарын ұсынады.

Бизнес-клиенттермен жұмыс жасау бөлімі құрылыс бөлімінің жанында орналасқан:

Схема магазина каз

Барлық сұрақтар бойынша бізбен:

- corporate.mag113@leroymerlin.kz электрондық поштасы арқылы;
- +7 771 171 77 18 What's App арқылы;
- +7 727 31 222 34 телефоны бойынша;
- тұтынушыларды қолдау қызметі арқылы байланыса аласыз.

Корпоративтік клиенттерге

Заңды тұлғаларға арналған қолма-қол ақшасыз есеп айырысу арқылы жүргізілетін оңай және жылдам сатып алу. Сайтта тапсырысты рәсімдей отырып, төлем шотын алыңыз!

Строительные компании

Муниципальные организации

Производства

Арендаторы

Отели, рестораны

Құрылыс компаниялары үшін

Басқарушы компаниялар мен муниципалдық ұйымдар үшін

Өндірістік кәсіпорындар үшін

Меншік иелері мен жалға алушылар үшін

Қонақ үйлер, мейрамханалар және кафелер үшін

Заңды тұлғаларға ұсынылатын артықшылықтар

Бірыңғай шарт пен клиент шоты
Сіз шартты бір рет жасай отырып, қалағаныңызша сатып алулар жасай аласыз.

Клиенттік карта арқылы тауарлар мен қызметтерді төлеу
Клиенттің шотына ақша аударып, сізге қажет болған уақытта, тауарды картамен төлеңіз

Жеке менеджер
Менеджер сіздің тапсырыстарыңыз туралы хабардар, ол сізге құжаттарды алуға көмектеседі және барлық сұрақтарыңызға жауап береді

Дүкенге бармай-ақ тапсырыс беру
Тапсырысты сайт, телефон, пошта немесе мессенджер арқылы рәсімдеңіз, ал біз оны сіз ұсынған объектіге жеткіземіз

Тауарлар қоры
Тауарларға төлем жүргізілгеннен кейін 3 күнге сақтап қоямыз

Тапсырысты дүкенде дайындау
Телефон немесе пошта арқылы хабарласқан кезде, тапсырысыңызды алдын ала қабылдап, егер сізде клиенттік шотта жеткілікті сома болса, жеткізуге дайындаймыз

Қалай корпоративті клиент болуға болады?

Клиенттік шот шартын жасау қажет. Мұны бірнеше жолмен жасауға болады.

  1. Деректемелеріңізді біздің поштамызға немесе What's App-қа жіберіңіз. Біз шартты дайындап, сіз дүкенге келген соң қол қоюға ұсынамыз.
  2. Сіз төлеуші түрін «Заңды тұлға» және төлем әдісін «Төлем шоты» таңдау арқылы сайтта тапсырыс бере аласыз. Біз ұсынған деректемелерге сәйкес шарт дайындап, сіз дүкенге келген соң қол қоюға ұсынамыз.
  3. Клиенттік шот шартын осы жерден жүктеп алып, деректемелеріңізді толтырып, бізге қол қою үшін әкеле аласыз.

Сұрақтар мен жауаптар

Корпоративтік клиент деген кім?

  • Егер сіз құрылыс немесе басқарушы компанияның, кәсіпорынның немесе басқа ұйымның өкілі болсаңыз, онда сіз біздің корпоративтік клиентіміз бола аласыз және барлық қолжетімді артықшылықтарды пайдалана аласыз, олар: қолма-қол ақшасыз есеп айырысу, телефон арқылы тапсырыс беру, тауарлар мен қызметтер бойынша кеңес алу, тауарларды кейінге сақтап қою, құжат айналымы және т.б.

Маған не үшін клиент шоты қажет?

  • Клиент шоты – бұл сіздің компанияңыздың Леруа Мерлен-дегі шоты. Оның көмегімен сіз дүкенде және сайтта сатып алуларыңызға арналған шоттарыңызды төлей аласыз. Клиент шотты ашқан кезде біз сізге корпоративтік карта береміз. Корпоративтік карта арқылы, сол шоттағы қаражатыңыздан, төлемге ұсынылған шотты да, сізге қажет болған уақытта, туар сатып алуға арналған алдын ала кез келген соманы да аударуға болады. Сенімхат алуды ұмытпаңыз.

Корпоративтік картаны қайдан алуға болады?

  • Клиент шотын ашқаннан кейін біз сізге корпоративтік карта жасаймыз. Сіз оны дүкендегі корпоративтік клиенттермен жұмыс жасау бөлімінен ала аласыз.

Төлем шотын қайдан алуға болады?

Егер сіз сатып алуды сайтта жасасаңыз Егер сіз дүкенде болсаңыз
1. Қалаған тауарларыңыздың барлығын себетке салыңыз. 2. Тапсырысты рәсімдеуге көшіңіз. 3. «Заңды тұлға» батырмасын басыңыз. 4. Компанияның деректемелерін толтырыңыз. 5. «Төлем шоты» төлем әдісін таңдаңыз. 6. «Төлеу» батырмасын басыңыз. 7. Төлем шоты сіз көрсеткен поштаға жіберіледі.

Сатушыдан сізге қажет тауарды сатып алу бланкін жазуды сұраңыз. Бланкті алып, біздің корпоративтік клиенттермен жұмыс жасау бөліміне келіңіз. Біз сізге төлем шотын ұсынатын боламыз.

Жабушы құжаттарды қалай алуға болады?

  • Егер сіз дүкенде тауар сатып алатын болсаңыз, сіз тауарға төлем жасайын деп отырған кез келген кассадағы кассирден жабушы құжаттарын сұраңыз. Корпоративтік картаңыз бен сенімхатыңызды ұмытпаңыз.
  • Егер сіз тауарды дүкеннен өз бетіңізше алып кететін болсаңыз, онда сізге тауарды өз бетіңше алып кету аймағында, құжаттармен бірге береді.
  • Егер сіз жеткізуді ұйымдастырған болсаңыз, құжаттарды тауармен бірге көлік жүргізушісінен алуға болады. Ал сіз оған сенімхат беруіңіз керек.

Сайтта қолма-қол ақшамен/банктік картамен қалай сатып алу жасауға болады?

    1. Қажетті тауарларыңыздың барлығын себетке салыңыз.
    2. Тапсырысты рәсімдеуге көшіңіз.
    3. «Заңды тұлға» батырмасын басыңыз.
    4. Компанияның деректемелерін толтырыңыз.
    5. «Картамен төлеу» төлем әдісін таңдаңыз.
    6. «Төлеу» батырмасын басыңыз.

Егжей-тегжейлі нұсқаулар «Қалай тапсырыс беруге болады» бетінде көрсетілген.

Жабушы құжаттарды тапсырыспен бірге алуға болады.

Дүкенде қолма-қол ақшамен/банктік картамен қалай сатып алу жасауға болады?

  • Сізге қажетті тауарды алыңыз. Сіз тауарға төлем жасайын деп отырған кез келген кассадағы кассирден жабушы құжаттарын сұраңыз. Корпоративтік картаңыз бен сенімхатыңызды ұмытпаңыз.
  • Техникалық себептерге байланысты біз салыстыру актілерін жасай алмаймыз. Өтінеміз, өзіңіздің нұсқаңызды corporate.mag113@leroymerlin.kz мекенжайына жіберуіңіз сұралады. Біз оны тексеріп, қол қойып, сізге жібереміз.

Сіз компания үшін затты кейінге алып қала аласыз ба?

  • Иә, тауарларға төлем жүргізілгеннен кейін 3 күнге сақтап қоямыз.

Тауарды қалай қайтаруға болады?

Сіз тауарды сатып алған күннен бастап 100 күн ішінде қайтара аласыз. Тауарды қайтару үшін сізге келесі құжаттар қажет:

  • қол қойылған және мөрмен расталған екі данадағы қайтарылатын жүкқұжаттар;
  • өзінің түпнұсқа түрін сақтаған тауарлар;
  • кассалық чек. Тауарды қайтару, сіз сатып алу жүргізген кезде көрсеткен корпоративтік картаңыз арқылы чексіз қайтаруға болады;
  • жеке басын куәландыратын құжат.

Қайтару жүкқұжаты толтырылатын нысан Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №562 бұйрығымен бекітілген. Жүкқұжатта жіберуші мен алушының деректемелері көрсетілуі тиіс.

Қаражат бірден клиент шотына аударылады. Клиент шотынан сіздің компанияңыздың ағымдағы шотына қаражатты қайтару үшін бізге хаттың түпнұсқасын жіберуіңізді сұраймыз. Қайтару клиент шоты шартының 9-тармағына сәйкес 30 күн ішінде жүзеге асырылады.

Менің деректемелерім өзгерді. Не істеу керек?

  • Бізге деректемелеріңіздің өзгеруі туралы түпнұсқа хатты жіберіңіз.

Дүкенде жоқ тауарға қалай тапсырыс беруге болады?

  • Егер дүкендегі қоймада тауар жоқ болса, біз сіздің компанияңызға арналған арнайы тапсырыс жасай аламыз. Толық ақпарат алу үшін өзіңіздің менеджеріңізге хабарласыңыз.

Менің тағы басқа сұрағым бар.

Сенімхат

Қазақстан Республикасының заңнамасы тауарды тек компаниядан сенімхат көрсеткен кезде ғана беруге міндеттейді. Әр жеткізілім немесе дүкенге барар алдында бір реттік сенімхат жасамас үшін қызметкерге бас сенімхат беруді және оны бізге жіберуді ұсынамыз. Осылайша сіз тапсырыстарыңызды тезірек ала аласыз.

Кәсіби клиенттер үшін

Кәсіби клиенттер үшін арнайы шарттар мен ыңғайлы қызмет көрсету ұсынылады. Біздің клиентіміз атағына ие болып, артықшылықтарды пайдаланыңыз!

 


Для профессиональных строителей, прорабов и бригадиров

Для дизайнеров и архитекторов

Для частных мастеров

Для закупщиков и инженеров по эксплуатации

Кәсіби құрылысшылар, басшылар және бригадирлер үшін

Дизайнерлер мен сәулетшілер үшін

Жеке шеберлер үшін

Сатып алушылар мен қызмет көрсету инженерлері үшін

Кәсіби мамандарға ұсынылатын артықшылықтар

Дүкенге бармай-ақ тапсырыс беру
Тапсырысты телефон, пошта немесе мессенджер арқылы рәсімдеп, сіз ұсынған объектіге жеткіземіз

Тапсырысты дүкенде дайындау
Телефон немесе пошта арқылы хабарласқан кезде, тапсырысыңызды алдын ала дайындаймыз

Тауарлар қоры
Сізге сатып алуды келісім бойынша алу қажет болса, біз тауарларға төлем жүргізілгенге дейін бекітілген бағамен 3 күнге сақтап қоямыз

Телефон: +7 771 171 77 41 және +7 700 020 30 17

What's App: +7 771 171 77 41 және +7 700 020 30 17

Түбіртексіз қайтару және кепілдік қызметі
Ол үшін профи картасын ұсыну жеткілікті, чектердің сақталуы туралы алаңдамауға болады.

Қалай біздің профи-клиентіміз болуға болады?

Біздің профи-картасын бөлімдегі кез келген қызмет көрсету орындарына, B2B бөлімінде немесе дүкеннің кассасына барып рәсімдеу жеткілікті. Дайын. Енді сіз біздің профи-клиентімізсіз.

Сұрақтар мен жауаптар

Профи-клиент деген кім?

  • Егер сіз кәсіби құрылысшы, прораб, бригадир, дизайнер немесе сәулетші болсаңыз, сіз біздің кәсіби клиентіміз бола аласыз және қол жетімді барлық артықшылықтарды пайдалана аласыз. Мұны істеу үшін сізге профи-картасын рәсімдеу қажет.

Профи-картасын қалай алуға болады?

Сайтта профи-картасын қалай қолдануға болады?

  • Жеке кабинетте карта нөмірін енгізіңіз. Мұны тек бір рет ғана жасау керек. Осыдан кейін сіздің сайттағы және дүкендегі сатып алуларыңыз туралы деректер сіздің жеке кабинетіңізде көрсетіледі. Сіз өзіңіздің шығындарыңыздың аналитикасын, сатып алу тарихын көре аласыз, сатып алынған тауарды түбіртексіз қайтаруға немесе сервиске тапсыра аласыз.

Дүкенде қалай сатып алу жасауға болады?

  • Сатып алу жасау үшін төлем жасау кезінде кассада профи-картаңызды көрсетіңіз.

Егер мен профи-картамды ұмытып кеткен болсам, бірақ дүкенде сатып алу жасағым келсе?

  • Сіз картаңыздың фотосуретін ұсына аласыз.

Сіз маған маған қажетті тауарды кейінге сақтап қоя аласыз ба?

  • Иә, біз тауарларға төлем жүргізілгенге дейін бекітілген бағамен 3 күнге сақтап қоямыз. Ол үшін өзіңіздің жеке менеджеріңізге хабарласыңыз.

Менің тапсырыс берушіме арналған сатып алу тізімін қалай жасауға болады?

  • Тауарларды сатып алу тізіміне жинап, басып шығарыңыз. Сондай-ақ сатып алу тізімін кез келген электрондық поштаға жіберуге болады.

Тауарды қалай қайтаруға болады?

  • Сіз тауарды сатып алған күннен бастап 365 күн ішінде қайтара аласыз. Толығырақ қайтару бетінде оқыңыз.

Менің тағы басқа сұрағым бар, қайда жүгіну керек?