К сожалению, ваша версия браузера устарела и сайт может содержать ошибки.

Пожалуйста установите последнюю версию одного из следующих браузеров:

leroy merlin компаниясы туралы

Леруа Мерлен — үй, саяжай мен бақты тұрғызу, әрлеу және жайластыруға арналған тауарларды сатуға мамандандырылған халықаралық ритейлер-компания. Леруа Мерлен бүкіл әлемдегі адамдарға тұрғын жайды жайластыруға және өмірдің сапасын арттыруға көмектеседі.

Леруа Мерлен — GROUPE ADEO бөлігі. Осы брендте төрт кәсіби категорияның D.I.Y. (Do-It-Yourself) секторының тоғыз маркасы біріккен:

Гипермаркеттер: LEROY MERLIN

Орташа ауданды дүкендер: AKI, BRICOCENTER, WELDOM, DOMPRO

Қойма-дүкендер: BRICOMAN,BRICOMART

Инновациялық концепциялар: ZODIO, KBANE, DELAMAISON.FR

Компания негізін қалаушы Адольф Леруа өз ісін ашқан кезде оның жасы бар болғаны 22 болды.
Соңғы 5 жылдың ішінде Leroy Merlin Франция, Италия, Испания және Бразилиядағы DIY нарығында нөмір 1 компания болып табылады.
Красногосктегі (Мәскеу облысы) Леруа Мерлен тауар айналымы мен сатып алушылар саны бойынша GROUPE ADEO барлық дүкендерінің ішінде әлем бойынша 1-орынға ие болды.

Бұл брендтер концепциясы мен форматы бойынша әр түрлі, бірақ біртұтас құндылықтар мен ортақ мақсат - әр адамға өз арманындағы үйді қалыптастыруға көмек беру негізінде бір-бірін сәтті толықтырады.

GROUPE ADEO сату көлемдері бойынша әлемде 3-орынды және Еуропада 1-орынды иелеп отыр, Грекия, Бразилия, Франция, Италия, Польша, Португалия, Испания, Ресей, Қытай, Түркия, Румыния және Украинадағы әр түрлі форматтағы (гипермаркеттер, орташа және кішкентай дүкендер, дискаунттерлер) DIY дүкендерін қамтиды.

Леруа Мерлен — бұл әлем бойынша 325 дүкен. Леруа Мерлен өз клиенттеріне сапалы тауарлардың үлкен таңдауын, сатып алушылардың көбісіне қолжетімді бағалар мен жоғары қызмет көрсету деңгейін ұсынады. Барлық дүкендерде бес негізгі бағыттар бойынша тауарлардың үлкен жиынтығы ұсынылған: үй, интерьер, құрылыс материалдары, жөндеу және бақ.

Леруа Мерлен үшін ең жақсы жарнама - болжамды бюджеттің шеңберінде өз жобаларын жүзеге асыра алған риза сатып алушы.

Леруа Мерлен тарихы

1923

Францияның солтүстігінде, Не-ле-Мин қаласында жұбайлар Адольф Леруа мен Роз Мерлен Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін Францияның солтүстік қалашықтарында америкалық әскерлер қалдырып кеткен заттарды сату бойынша "Сток Америкэн" алғашқы дүкенін ашады. Құрылыс және әрлеу материалдары ерекше сұранысқа ие болады. Адольф Леруа мен Роз Мерлен әрбір жанұяның өз арманындағы үйді тұрғызғысы келетіндігін өте тез түсінеді.

1923
1960

"Сток Америкэн" сауда-саттық кәсіпорны Leroy Merlin-ге түрлендірілген. Бұл өз клиенттеріне тауарларды тегін жеткізу қағидасын қолданған Франциядағы алғашқы компания болып табылады.

1960
1973-1979

Леруа Мерлен өз-өзіне қызмет көрсету дүкендері бүкіл Франция бойынша ашылады. Орталықтандырылған қызметтер (сатып алу бөлімі мен компьютерлік қызмет) құрылады. 70-жылдардың соңына қарай Леруа Мерлен штатында 500 адам жұмыс істейтін 8 дүкенді құрайды және ұлттық масштабтағы кәсіпорынға айналады.

1973
1979

Леруа Мерлен Ашан тобымен ынтымақтастық туралы келісімшартқа қол қояды.

1979
1989-1999

Леруа Мерлен Испания, Италия, Польша және Бразилияда дүкендер ашады және DIY (Do-It-Yourself) секторында әлемдік нарықтарда алдыңғы орындарға ие болады.

1989
2003-2004

Леруа Мерлен Португалия мен Испанияда (Aki), сонымен бірге Францияда (Obi) DIY компанияларын сатып алады. Леруа Мерлен DomPro және Weldom компанияларымен қосылады.

2003
2004

Ресейдегі Мәскеу облысының Мытищи қаласында алғашқы дүкеннің ашылуы.

2004
2006

GROUPE ADEO құрылады.

2006
2007-2009

Леруа Мерлен Румыния, Украина, Грекия және Түркиядағы қызметінің басталуы.

2007
2008

Леруа Мерлен Румыния мен Украинадағы қызметінің басталуы.

2008
2010

Леруа Мерлен Италиядағы Касторама гипермаркеттер желісінің барлығын сатып алады.

2010