Леруа Мерлен кәсіби және корпоративтік клиенттерге арналған арнайы сатып алу шарттарын ұсынады.
Бизнес-клиенттермен жұмыс жасау бөлімі құрылыс бөлімінің жанында орналасқан:
Барлық сұрақтар бойынша бізбен:
- corporate.mag113@leroymerlin.kz электрондық поштасы арқылы;
- What’s App +7 771 171 77 18 арқылы;
- +7 727 31 222 34 телефоны бойынша;
- қызметі арқылы байланыса аласыз.
Заңды тұлғаларға арналған қолма-қол ақшасыз есеп айырысу арқылы жүргізілетін оңай және жылдам сатып алу. Сайтта тапсырысты рәсімдей отырып, төлем шотын алыңыз!
|
|
|
|
|
Құрылыс компаниялары үшін |
Басқарушы компаниялар мен муниципалдық ұйымдар үшін |
Өндірістік кәсіпорындар үшін |
Меншік иелері мен жалға алушылар үшін |
Қонақ үйлер, мейрамханалар және кафелер үшін |
Бірыңғай шарт пен клиент шоты
Сіз шартты бір рет жасай отырып, қалағаныңызша сатып алулар жасай аласыз.
Клиенттік карта арқылы тауарлар мен қызметтерді төлеу
Клиенттің шотына ақша аударып, сізге қажет болған уақытта, тауарды картамен төлеңіз
Жеке менеджер
Менеджер сіздің тапсырыстарыңыз туралы хабардар, ол сізге құжаттарды алуға көмектеседі және барлық сұрақтарыңызға жауап береді
Дүкенге бармай-ақ тапсырыс беру
Дүкенге бармай-ақ тапсырыс беру Тапсырысты сайт, телефон, пошта немесе мессенджер арқылы рәсімдеңіз, ал біз оны сіз ұсынған объектіге жеткіземіз
Тауарлар қоры
Тауарларға төлем жүргізілгеннен кейін 3 күнге сақтап қоямыз
Тапсырысты дүкенде дайындау
Телефон немесе пошта арқылы хабарласқан кезде, тапсырысыңызды алдын ала қабылдап, егер сізде клиенттік шотта жеткілікті сома болса, жеткізуге дайындаймыз
Клиенттік шот шартын жасау қажет. Мұны бірнеше жолмен жасауға болады.
Корпоративтік клиент деген кім?
Маған не үшін клиент шоты қажет?
Корпоративтік картаны қайдан алуға болады?
Төлем шотын қайдан алуға болады?
Егер сіз сатып алуды сайтта жасасаңыз | Егер сіз дүкенде болсаңыз |
---|---|
1. Қалаған тауарларыңыздың барлығын себетке салыңыз. 2. Тапсырысты рәсімдеуге көшіңіз. 3. «Заңды тұлға» батырмасын басыңыз. 4. Компанияның деректемелерін толтырыңыз. 5. «Төлем шоты» төлем әдісін таңдаңыз. 6. «Төлеу» батырмасын басыңыз. 7. Төлем шоты сіз көрсеткен поштаға жіберіледі. |
Сатушыдан сізге қажет тауарды сатып алу бланкін жазуды сұраңыз. Бланкті алып, біздің корпоративтік клиенттермен жұмыс жасау бөліміне келіңіз. Біз сізге төлем шотын ұсынатын боламыз. |
Жабушы құжаттарды қалай алуға болады?
Сайтта қолма-қол ақшамен/банктік картамен қалай сатып алу жасауға болады?
Егжей-тегжейлі нұсқаулар «Қалай тапсырыс беруге болады» бетінде көрсетілген.
Жабушы құжаттарды тапсырыспен бірге алуға болады.
Дүкенде қолма-қол ақшамен/банктік картамен қалай сатып алу жасауға болады?
Сізден салыстыру актісін қалай алуға болады?
Сіз компания үшін затты кейінге алып қала аласыз ба?
Тауарды қалай қайтаруға болады?
Сіз тауарды сатып алған күннен бастап 100 күн ішінде қайтара аласыз. Тауарды қайтару үшін сізге келесі құжаттар қажет:
Қайтару жүкқұжаты толтырылатын нысан Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №562 бұйрығымен бекітілген. Жүкқұжатта жіберуші мен алушының деректемелері көрсетілуі тиіс.
Қаражат бірден клиент шотына аударылады. Клиент шотынан сіздің компанияңыздың ағымдағы шотына қаражатты қайтару үшін бізге аттың түпнұсқасын жіберуіңізді сұраймыз. Қайтару клиент шоты шартының 9-тармағына сәйкес 30 күн ішінде жүзеге асырылады.
Менің деректемелерім өзгерді. Не істеу керек?
Дүкенде жоқ тауарға қалай тапсырыс беруге болады?
Менің тағы басқа сұрағым бар
Қазақстан Республикасының заңнамасы тауарды тек компаниядан сенімхат көрсеткен кезде ғана беруге міндеттейді. Әр жеткізілім немесе дүкенге барар алдында бір реттік сенімхат жасамас үшін қызметкерге бас сенімхат беруді және оны бізге жіберуді ұсынамыз. Осылайша сіз тапсырыстарыңызды тезірек ала аласыз.
Кәсіби клиенттер үшін арнайы шарттар мен ыңғайлы қызмет көрсету ұсынылады. Біздің клиентіміз атағына ие болып, артықшылықтарды пайдаланыңыз!
|
|
|
|
Кәсіби құрылысшылар, басшылар және бригадирлер үшін |
Дизайнерлер мен сәулетшілер үшін |
Жеке шеберлер үшін |
Сатып алушылар мен қызмет көрсету инженерлері үшін |
Дүкенге бармай-ақ тапсырыс беру
Тапсырысты телефон, пошта немесе мессенджер арқылы рәсімдеп, сіз ұсынған объектіге жеткіземіз
Тапсырысты дүкенде дайындау
Телефон немесе пошта арқылы хабарласқан кезде, тапсырысыңызды алдын ала дайындаймыз
Тауарлар қоры
Сізге сатып алуды келісім бойынша алу қажет болса, біз тауарларға төлем жүргізілгенге дейін бекітілген бағамен 3 күнге сақтап қоямыз
Жеке менеджер
Менеджер сіздің тапсырыстарыңыз туралы хабардар, ол сізге құжаттарды алуға көмектеседі және барлық сұрақтарыңызға жауап береді. Телефон: +7 700 020 32 51. What's App: +7 700 020 32 51
Түбіртексіз қайтару және кепілдік қызметі
Ол үшін профи картасын ұсыну жеткілікті, чектердің сақталуы туралы алаңдамауға болады.
Леруа Мерленде құрылысшыларға, дизайнерлерге және қолөнершілерге арналған бонустық бағдарлама бар. Енді сіз кәсіби картаны ашып, оның көмегімен ай сайын 200 000 теңгеден бастап сатып алған кезде 6000 теңге мөлшерінде бонустар жинай аласыз. Оларды болашақ сатып алулар үшін пайдалануға болады.
Бонустарды алу шарттары:
Сертификат әр айдың соңында беріледі.
Ағымдағы айдағы сатып алу сомасын келесі айда есептеуге және қорытындылауға болмайды.
Сертификат тауарды сатып алу құқығын береді. Сіз оны қолма-қол ақшаға айырбас жасай алмайсыз.
Науқан мерзімі 01.02.2024 ж. бастап 30.11.2024 ж. дейін.
Біздің профи-картасын бөлімдегі кез келген қызмет көрсету орындарына, B2B бөлімінде немесе дүкеннің кассасына барып рәсімдеу жеткілікті. Дайын. Енді сіз біздің профи-клиентімізсіз.
Профи-клиент деген кім?
Профи-картасын қалай алуға болады?
Сайтта профи-картасын қалай қолдануға болады?
Дүкенде қалай сатып алу жасауға болады?
Егер мен профи-картамды ұмытып кеткен болсам, бірақ дүкенде сатып алу жасағым келсе?
Сіз маған маған қажетті тауарды кейінге сақтап қоя аласыз ба?
Менің тапсырыс берушіме арналған сатып алу тізімін қалай жасауға болады?
Тауарды қалай қайтаруға болады?
Менің тағы басқа сұрағым бар
Корзина была изменена, цены и остатки обновлены. Өтініш, кəрзіңкені рəсімдеуді жалғастыруыңыз!
При оформлении заказа возникла ошибка.
Уважаемый покупатель, данный email в системе уже зарегистрирован.
Войдите чтобы оформить заказ на данный почтовый ящик.
Қазіргі таңда тауар бақылануда, сіз келесі тауарлар партиясы қоймаға келгенде хабарлама аласыз
Ведутcя технические работы
Уважаемый покупатель, на сайте ведутся технические работы по улучшению сервиса.
В ближайшее время Вы сможете продолжить покупки.