К сожалению, ваша версия браузера устарела и сайт может содержать ошибки.

Пожалуйста установите последнюю версию одного из следующих браузеров:

«Леруа Мерлен» ребрендинг туралы хабарлайды

Компания "Лемана ПРО" жаңа брендімен жұмысын жалғастырады

"Леруа Мерлен" өткен жылы компанияны операциялық бақылауды ағымдағы менеджментке тапсырғаннан кейін сауда маркасының өзгергенін хабарлайды. Компания "Лема́на ПРО" (Lemа́na PRO) жаңа брендімен жұмысын жалғастырады.

Ребрендинг кезең-кезеңімен, соның ішінде дүкен маңдайшаларын, көлікті, қызметкерлердің униформаларын және жаңа корпоративті стильдің басқа элементтерін ауыстыру арқылы жүзеге асырылады. Ресейдегі сайт пен қосымшаның дизайны жақын арада, Қазақстанда - ағымдағы жылдың соңына дейін өзгертілетін болады. Ресейдегі алғашқы дүкендер 2024 жылдың соңына дейін жаңартылады. Алматыдағы гипермаркет кейінірек - алдын ала 2025 жылдың басында ребрендтеуге ие болады.

Ребрендинг кезең-кезеңімен, соның ішінде дүкен маңдайшаларын, көлікті, қызметкерлердің униформаларын және жаңа корпоративті стильдің басқа элементтерін ауыстыру арқылы жүзеге асырылады. Ресейдегі сайт пен қосымшаның дизайны жақын арада, Қазақстанда - ағымдағы жылдың соңына дейін өзгертілетін болады. Ресейдегі алғашқы дүкендер 2024 жылдың соңына дейін жаңартылады. Алматыдағы гипермаркет кейінірек - алдын ала 2025 жылдың басында ребрендтеуге ие болады.


"Биыл Ресейде алғашқы "Леруа Мерлен" дүкені ашылғанына 20 жыл және Қазақстанда 6 жыл толады. Осы уақыт ішінде компания экожүйеге қарай үздіксіз дамыды, нарықтың жаңа сын-қатерлері пайда болды, клиенттердің қажеттіліктері мен үміттері өзгерді. Біздің бүгінгі амбициямыз - бөлшектік сауда клиенттері мен құрылыс мамандарын біріктіретін және үйге қатысты барлық шешімдерді, жобаларды, тауарлар мен қызметтерді бір кеңістікте қолжетімді ететін №1 үй салу және абаттандыру платформасы болу. Біздің миссиямыз бен атауымызды жаңа сын-қатерлер мен мақсаттарға бейімдеу үшін біз ребрендинг жасау туралы шешім қабылдадық. Біз барлық тұтынушыларымыз үшін – бөлшектік сауда және кәсіби - жақсырақ және тартымды болу үшін өзгереміз. Біздің құндылықтарымыз, компанияның корпоративтік мәдениеті мен ДНҚ-сы, клиенттермен және серіктестермен қарым-қатынасымыз өзгеріссіз қалады. Біз осы жылдар ішінде қол жеткізген барлық нәрсені сақтаймыз және көбейтеміз: сапа, қызмет көрсету, төмен бағалар, бай таңдау және экологиялық таза тауарлар"

- деп атап өтті "Лемана ПРО" компаниясының бас директорының орынбасары (ex. "Леруа Мерлен") Марина Фытова.


"Лема́на ПРО" (Lemana PRO) жаңа атауы компанияның барлық негізгі басымдықтарын көрсетеді:

  • LE — LEADER (фр.) —нарық көшбасшысы
  • Ma — MAISON (фр.) —үй, кеңістік
  • Na — NATURE (фр.) —экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік
  • PRO —үй салу және абаттандыру саласындағы мамандарға назар аудару, проактивті тәсіл және клиенттерге арналған жобалық шешімдер.

Жаңартылған"Үйге қамқорлық жасау, болашақ туралы ойлау"миссиясы да компанияның жаңа логотипіне айналды. Үй брендтің миссиясын білдіреді -тұтынушыларға тұрғын үйді ыңғайлы, сау, берік етіп жасау арқылы оны салуға және жақсартуға көмектесу.

Брендтің өзгеруі компанияның ағымдағы қызметіне, серіктестермен қарым-қатынасқа, клиенттерге қызмет көрсетуге, қызметкерлердің жұмысына әсер етпейді. Компанияда ребрендингке байланысты ешқандай ұйымдастырушылық өзгерістер мен қысқартулар жоспарланбайды. Компанияның барлық гипермаркеттері, қараңғылықтар және тарату орталықтары өз жұмысын бұрынғы режимде жалғастырады.

Компания сондай-ақ орнықты даму саласында өзінің белсенді қызметін жалғастырады. Бұл бағыттағы басым міндеттер - салауатты және тұрақты өмір салты үшін тауарлар мен шешімдерді барлығына қолжетімді ету, парниктік газдар шығарындыларын азайту, циклдік экономиканың дамуына үлес қосу, жергілікті қауымдастықтар үшін сенімді серіктес болу.