К сожалению, ваша версия браузера устарела и сайт может содержать ошибки.

Пожалуйста установите последнюю версию одного из следующих браузеров:

Кері

Қазақстан қалаларына жеткізу

Қай қалаларға тауар жеткізіледі?

Біз тауарларды Нұр-Сұлтан, Петропавл, Ақтау, Семей, Ақтөбе, Рудный, Атырау, Талдықорған, Балқаш, Тараз, Жезқазған, Теміртау, Қарағанды, Орал, Көкшетау, Өскемен, Қостанай, Шымкент, Қызылорда, Екібастұз, Павлодар, Ақсай (БҚО), Щучинск, Степногорск, Риддер, Түркістан қалаларына жеткіземіз.

Толығырақ ақпаратты жеткізу бетінен табуға болады..

Неліктен Қазақстан бойынша кейбір тауарларға тапсырыс беруге болмайды?

Біз сіздің тапсырыс берген тауарыңызды бүтін және сақтаулы күйде алғаныңызды қалаймыз, сондықтан Қазақстан бойынша тасымалдау шарттарына сәйкес келетін тапсырыстар ғана жеткізіледі. Осыған байланысты біз сынғыш, тез бұзылатын, жарылғыш және кейбір басқа тауарларды жеткізбейміз.

Қазақстан қалаларына тапсырыс беруге болатын тауардың қолжетімділігі тауар картасында көрсетілген.

Жеткізуді қалай рәсімдеуге болады?

Бізде сайтта тапсырыс беруді қалай рәсімдеуге болатыны туралы нұсқаулар бар. Оны осы жерден оқи аласыз.

Жеткізу құны қанша?

Жеткізу құны тапсырыстағы тауардың салмағына, тауардың өлшемдеріне, аймаққа, жеткізу уақытына (егер сіздің аймағыңызда жеткізудің нақты сағатын таңдауға болса және т.б.) байланысты.

Жеткізу құны сайтта тапсырыс берген кезде автоматты түрде есептеледі.

Тапсырысты қай компания жеткізеді? Басқа жеткізу қызметін таңдай аламын ба?

Біздің курьерлік жеткізу бойынша серіктесіміз - Pony Express. Сіз басқа жеткізу қызметін таңдауыңызға болады. Ол үшін сізге таңдалған жеткізу қызметімен келісіп, сайтта тауарларға Алматыдан алып кету арқылы тапсырыс беру керек, түсініктемелерде курьер тапсырысты алып кететінін көрсету керек.

Бұл жағдайда Леруа Мерлен дүкені тапсырысты тасымалдауға жауапты емес екенін ескеріңіз.

Тауарды қайтаруға бола ма?

Иә, сіз тауарды қайтара аласыз. Тапсырыстан толық немесе белгілі бір тауардан бас тартуды рәсімдей аласыз. Ол үшін ілеспе құжаттарда бас тарту себебін көрсетіңіз және оларды тауармен бірге жеткізу қызметінің қызметкеріне қайтарыңыз.

Сәлемдемемді уақытында алмасам, не істеуім керек?

Тапсырысыңызды белгіленген күні алмасаңыз, бізге +7 727 312 22 32 нөміріне қоңырау шалыңыз немесе клиенттік қолдау қызметіне жазыңыз. Мәселені сипаттаңыз және поштаңызға келген тапсырыс нөмірін көрсетіңіз. Біз сізге затыңыздың қайда екенін және оны қашан алатыныңызды айтамыз.

Тапсырыс салмағы рұқсат етілген мөлшерден асып кетсе, қалай тапсырыс беруге болады?

1. Тапсырысты рұқсат етілген өлшемдерімен екі немесе одан да көп тапсырыстарға бөлуге болады. Жеткізу өлшемдерін Қазақстан бойынша жеткізу бетінде көруге болады.

2. Сіз мұндай көлемді жеткізуге дайын басқа жеткізу қызметіне тапсырыс беруіңізге болады. Ол үшін сізге таңдалған тасымалдаушыдан дүкен мекен-жайынан тауарларды алып кету қызметіне тапсырыс жасау керек. Әрі қарай, сайтта Алматыдан өздігінен алып кету арқылы тауарларға тапсырыс беріп, түсініктемелерде курьер тапсырысты алып кететінін көрсету керек.

Бұл жағдайда Леруа Мерлен дүкені затыңызды тасымалдауға жауапты емес екенін ескеріңіз.

Неліктен жеткізу уақыты сондай ұзақ?

Тауар сізге жеткенге дейін бірнеше кезеңнен өтеді. Тапсырыс жиналады, мұқият буып-түйіледі, пломбаланады, тасымалдаушының сұрыптау орталығына жіберіледі, мұнда жеткізу үшін транспорттың оңтайлы түрі (темір жол, авто, әуе) таңдалады. Содан кейін тапсырыс жүктеліп, сізге жіберіледі.

Бұл процесс, сондай-ақ жолдың өзі белгілі бір уақытты алады.

Біз тапсырыстарыңызды бұдан да тезірек жеткізу үшін күн сайын жұмыс істеудеміз. Сайтта көрсетілген жеткізу мерзімдері максималды болып табылады. Тапсырыстардың көпшілігі клиенттерге бірнеше күн бұрын келеді.

Тапсырыс беруді рәсімдей алмай жатсам, не істеу керек?

Егер сіз сайтта тапсырыс бере алмай жатсаңыз, бізге +7 727 312 22 11 нөмірі бойынша қоңырау шалыңыз немесе клиенттік қолдау бөлімінде өтінім қалдырыңыз.